Wednesday 2 April 2014

                                 American military base - Diego Garcia .

MH370 – PILOT , ANAK KAPAL DAN PENUMPANG MH370 ADALAH HERO YANG MENYELAMATKAN DUNIA .

Kerajaan Malaysia tersepit , menjadi mangsa perlumbaan senjata antara China dan US . mengapa saya katakan begini ? Baca kesimpulan dibawah yang saya kumpul dan rujuk dari beberapa sumber .

1. Sewaktu Amerika menarik balik tenteranya dari Afghanistan, salah satu “command and control system “ mereka (digunakan untuk mengawal Drone tanpa pemandu ) telah dirampas oleh Taliban sewaktu konvoi pengangkutan Amerika bergerak turun dari salah satu base tentera diatas bukit.

2. Taliban menyerang hendap konvoi dan merampas peralatan / senjata, termasuk “ command and control system “ yang beratnya kira-kira 20 tan dan dimasukkan ke dalam 6 peti.

3.Apa yang Taliban mahu ialah wang. Mereka mahu menjual sistem untuk Rusia atau China. Tetapi Rusia kurang memberi tumpuan kerana terlalu sibuk di Ukraine. Orang Cina dahagakan teknologi sistem. Bayangkan jika China menguasai teknologi di belakang “ command and control system “ , semua Drone Amerika akan menjadi sia-sia . Dan Cina telah menghantar 8 saintis pertahanan untuk memeriksa sistem dan bersetuju untuk membayar berjuta-juta untuk itu.

4.Pada awal Mac 2014 , 8 ahli-ahli sains China telah membawa peti2 tersebut ke Malaysia, Kerana ini adalah cara terbaik untuk mengelakan dari dikesan. Kargo ini kemudian disimpan dalam Kedutaan di bawah perlindungan diplomatik. Sementara itu, Amerika telah mendapatkan bantuan perisikan Israel , dan bersama-sama mereka berazam untuk memintas dan menawan semula kargo.

5. China beranggapan bahawa ia akan selamat untuk mengangkutnya melalui pesawat awam untuk mengelakkan syak wasangka. Lagipun penerbangan terus dari KL ke Beijing hanya mengambil masa 4 jam setengah , dan Amerika tidak akan merampas atau memudaratkan awam itu. Jadi MH370 adalah syarikat penerbangan yang sempurna.
6. Sebab itu di KLIA, Kapten Zaharie dipanggil di saat akhir untuk menerbangkan pesawat 777-200ER berdasarkan pengalamannya yang luasdan mahir mendaratkan pesawat di kawasan landasan yang pendek dari biasa . Malam kejadian pula, Kapten Zahari diarahkan agar mendaratkan kapal terbang tersebut di Lapangan Terbang Antarabangsa Haikou Meilan yang terletak di Kepulauan Hainan. ( dalam perjalanan ke Beijing )

7. Sementara itu, Amerika telah mendapatkan bantuan perisikan Israel , dan bersama-sama mereka berazam untuk memintas dan menawan semula kargo.
Terdapat 5 agen Amerika dan Israel di atas kapal yang sudah biasa dengan operasi Boeing. 2 " Iran " dengan pasport yg di dakwa passport 'curi '

8.Apabila MH370 hampir meninggalkan ruang udara Malaysia dan sebelum melaporkan kepada kawalan udara Vietnam, salah satu Amerika AWAC menyekat isyarat mereka, melumpuhkan sistem kawalan juruterbang dan bertukar kepada mod kawalan jauh. Sebab itulah pesawat tiba-tiba hilang ketinggian seketika..( Selepas kejadian itu 911, semua pesawat Boeing ( dan mungkin semua Airbus ) dipasang dengan sistem kawalan jauh untuk menentang rampasan pengganas. Sejak itu semua Boeing boleh dikawal jauh oleh menara kawalan tanah. Sistem kawalan jauh sama digunakan untuk mengawal pesawat pengintip tanpa pemandu dan pesawat . ) .Saya juga pernah terbaca seorang pilot tentera berkata jika dia berhajat untuk hijack pesawat waktu yg sesuai adalah saat sewaktu pertukaran dari ruang udara kawalan ke pusat kawalan yg lain .

9 . Seterusnya , agen Amerika / Israel telah mengambil alih kapal terbang, mematikan transponder dan sistem komunikasi yang lain, dan mengubah terbang ke arah barat . Mereka tidak berani terbang timur ke Filipina atau Guam kerana Laut China Selatan ruang udara keseluruhan telah dilindungi oleh radar pengawasan Cina dan satelit.

10 . Radar tentera , Malaysia, Thailand dan India sebenarnya telah mengesan pesawat yang tidak dikenali ( tranponder telah di matikan ) tetapi tidak bertindak balas secara profesional.

11. Menuju ke Diego Garcia ( US Military Base ) di Diego Garcia .
Pesawat itu terbang ke atas Sumatra Utara, Anambas , India Selatan dan kemudian mendarat di Diego Garcia .Top secret US Military Base di tengah-tengah Lautan Hindi. . Nota : Perbedzaan jarak KLIA ke Beijing , dan KLIA ke Diego Garcia cuma 11 batu . ( tidak ada isu minyak tidak mencukupi )

12 .Kargo dan kotak hitam telah dikeluarkan., kembali kepada tuan nya ,US dan di simpan di Diego Garcia . Penumpang telah disenyapkan melalui cara semula jadi, kekurangan oksigen. (Decompression failure.) ** Faisal Omar .Mereka percaya hanya orang mati tidak akan bercakap.

13. MH370 dengan penumpang yang mati telah dibawa ke udara sekali lagi melalui kawalan jauh dan merempuh Selatan Lautan Hindi, untuk mencipta teori bahawa pesawat akhirnya kehabisan bahan api dan terhempas, dan meletakan kesalahan pada kapten dan pembantu juruterbang .

14 .Amerika telah meletakkan persembahan yang baik. Pertama mengalihkan semua perhatian dan usaha carian di Laut China Selatan manakala pesawat telah diterbangkan ke Lautan Hindi. Kemudian mereka keluar dengan beberapa kenyataan yang bercanggah dan bukti untuk mengelirukan dunia.

15.Kerajaan Malaysia telah tersepit di dalam konspirasi ini dan terlalu sukar untuk membuat kenyataan yang melibatkan Kuasa Kuasa Besar dunia yang boleh mencetuskan Perang Dunia III .

16. China juga MARAH tetapi akan berdiam diri kerana gagal dalam urusan cuba membeli teknologi haram yang di rampas dari US . Membuat kenyataan menuduh US bertanggungjjawab hanya akan menedahkan cubaan China “ mencuri “ teknologi tersebut .

17 .Akhirnya Malaysia , China dan US akan terus berdiam diri kerana masing masing ada perkara yang tersembunyi dan pastinya untuk mengelakan Peperangan yang Besar . dan semua rakyat terpaksa terima Pesawat MH 370 terhempas di Lautan Hindi selepas di Hijack oleh pengganas ....

18. Selepas ini banyak negara akan bercakap mengenai MH370 dan menuduh antara satu dengan yang lain .Tapi Negara mana yang akan membuat kenyataan rasmi untuk mengatakan US yang bertanggung jawab ???

No comments:

Post a Comment